سیمان دشتستان دوباره رکورد زد

مهندس ایرج موسوی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت صنایع سیمان دشتستان در گفتگو با خبرنگاران از ثبت رکوردی دیگر در آغاز سال ۱۴۰۱خبر داد و اظهار داشت: شرکت سیمان دشتستان توانست برای اولین بار در بنادر استان بوشهر، بارگیری بزرگ‌ترین محموله سیمان فله صادراتی را به مقدار ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن در اسکله نگین بوشهر به ثبت برساند. نایب رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت صنایع سیمان دشتستان بیان داشت: این محموله در نوع خود بزرگترین محموله سیمان صادراتی در استان بوده و ادامه این روند می تواند منابع ارزی را از طریق صادرات غیر نفتی وارد کشور کند.
وی با بیان اینکه این کار با همدلی و همکاری کلیه واحدهای شرکت سیمان دشتستان و شرکت‌های زیر مجموعه بازرگانی دامون و حمل و نقل میلاد بار صورت گرفت افزود: جا دارد از تک تک کلیه عزیزان و همراهان گرامی قدردانی و تشکر نماییم.موسوی در ادامه ضمن تاکید بر اولویت تامین سیمان مورد نیاز استان توسط شرکت سیمان دشتستان، اعلام نمود که در بهمن و اسفند ماه سال گذشته و با توجه به نیاز بازار استان به سیمان ، عملا صادرات شرکت را متوقف نمودیم.

موسوی همچنین از برخی نهادها و سازمانها همچون اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، اداره کل گمرکات بوشهر، پلیس راه استان،سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که در مسیر تحقق این کار همراهی کردند تقدیر و تشکر کرد.